[Pardus-kullanicilari] Kablosuz bagliyim... ama degilim.... :-) ya da :-(

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Tem 2008 Paz 04:23:07 EEST

Merhaba Omer Bey,

2008/7/20 Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca>:

> Parolayı doğru giriyorum, 8'den fazla...
> Bağlantı güvenliği WEP, ona ayarlı zaten.
> Windows diziüstüyle giriyorum, herhangi bir sorun yok. Sadece parolayı
> sordu, girdim ve o çalışıyor.

OK demek ki sifrede sorun yok.

Modemki MAC adresiyle Pardus'ta taratıp bulduğum bağlantı (Benim bağlantı)
> adresi aynı değil.

Burada ne dediğiniz anlamadım. Modeminizin MAC adresi modeminizin altında
yazar. Her kablosuz cihazın kendine has bir MAC adresi vardır.

> DedeÄŸim gibi Windows'larda herhangi bir sorun yok.

Evet ama Windows derken, bu USB kartı bu bilgisayardan söküp, Windows olan
makineye takıp öyle mi bağlanıyorsunuz? Yoksa bu Windows dediğiniz makinenin
kendi kablosuz kartı mı var? Kendi kartı varsa durum değişir, belki o kart
modeminizde tanımlanmıştır?

> Bunları bir yapayım önce, :-) aşağadikiler benim için azıcık Çince.... :-)

Yarın devam ederiz :)

> SaÄŸolun...

Rica ederim :)

--