[Pardus-kullanicilari] limewire ile ilgili

Hamit Nart hgnart at groupwain.net
19 Tem 2008 Cmt 13:36:51 EEST

Gökhan Bey merhaba,
Sadece Limewire ile indirdiğiniz mp3'ler çalışmıyor ise sorunumuz aynı
olabilir. Limewire'da arama yaptığım zaman arama satırına girdiğim
kelimelerin aynısı olan dosyalar listeleniyor. Ne girdiysem birebir aynı.
Boyutları da 3-4 MB arası oluyor. Ben de mp3'leri indirdiğim zaman amarok
hiçbirini çalmamıştı. USB belleğe taşıyıp, sanal makinede windows'u
çalıştırdım. Flash belleği mount eder etmez antivirüs ciyaklamaya başladı ve
ne varsa hepsini sildi. Hepsi virüsmüş. Neyseki Pardus kullanıyordum. :D
mp3'lerin üzerine geldiğinizde Uzunluk ve Veri Değeri'ni gösteren bir kutucuk
açılıyor. O açılmıyorsa indirmeyin.