[Pardus-kullanicilari] "pisi" komutu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Tem 2008 Cum 19:46:01 EEST

Fri, 18 Jul 2008 18:14:50 +0200, Barbaros Özdemir
<barbaros.oezdemir at rwth-aachen.de> :

> Pardus'taki "pisi" komutunun "apt-get" komutu ile geğiştirilmesi daha
> iyi olmazmı? Birçok Linux sürümü bu komutu kullanıyor ve daha fazla
> kullanıcının rahatlıkla Pardus'a geçmesi için iyi bir adım olacağını
> düşünüyorum.
> Başka bir seçenek: Her iki komutun da kullanılabilir olması.
Her iki komutun da kullanilabilir olmasi cok zor degil gibi aslinda.

apt-get isimli bir betik yazilmasi gerekiyor. Betik o komut verildigi
zaman, kendisine verilen parametreleri yorumlayip, istenilen isi yapacak
sekilde pisi'yi komut satirindan cagirmali. Benzeri rpm ya da emerge
komutlari icin de olabilir.

Pardus'la ilgili teknik calisma yapmak isteyenler icin guzel bir proje
olur :)

                   Doruk