[Pardus-kullanicilari] ÖzgürlükÝçin E-Dergi Yayýnlandý

ahmetbuðra mutlak at adalet.in
18 Tem 2008 Cum 18:57:14 EEST

    Tartışma ve Merak bunlar önemli ve olması gereken şeylerdir... Bir
yerlerde birşeylerin olduğuna -mesela altın madeni gibi- işaretlerdir.
İşaretlerin olmadığı yerlerden birşeylerin çıkması zordur.

Bu iki kelimenin olmadığı yerler ölüdür ve onların varlığı, üretilip
çıkarılması hepsi bir enerjinin ürünüdür, gelen kutumuzda yer işgal etmez;
aksine bizi mutlu eder. Bizdeki yeni düşünceler üretebilme, üretilenleri
görebilme yeteneklerimizi geliştirir.

Belki tartışmanın olduğu yerler gergin ortamlara dönüşebilir ancak gergin
ortamlarda ben bir çok kendime ait hatamı görmekteyim. Konuyu açacak olursak
efendim bazen düşmanımı dostumdan daha üstün gördüğüm yönler vardır.

Nedir bunlar:

    Dost sizi över düşman ise yerer ve sizin bir çok kötü yönünüzü (belki de
siz bilmezsiniz onları) ortaya döker ki bu bir enerjinin, dehşetli bir
düşüncenin ürünüdür. Bana gelince de ben bu durumda bana ait bütün
hatalarımı toplar ve hatalarımın sebeplerini bulur ve düşmanıma bu yüzden
teşekkür bile ederim. Çünkü o hatalarımı artık kapatmışımdır. Kimin
sayesinde? Tabi ki düşmanım olan taraf sayesinde.

Son olarak..

Bir kimyasal reaksiyonun başlaması için -örneğin kömürün yanabilmesi için-
belli bir aktivasyon enerkjisine ihtiyaç duyulur. Bu aktivasyon enerjisi
olmadan asla reaksiyon başlatılamaz.

Efendim meselenin özütüne gelirsek;

Tartışma ve Merak aktivasyon enerjisidir O olmadan reaksiyon başlamaz,
reksiyonun olmadığı yerlerde de yeni ürünler elde edemeyiz.

Ancak tek yapmamız gereken gerilen ortamda aksine rahatlatmak için kendimize
olan güveni artırmak, çekingen olmamak, desteklediğimiz konuya vefalı olarak
onun arkasında kalmak ve işi cehalet boyutuna vardırmadan bir ürün elde
ettirmek...

Rahatlayın:  >> http://adalet.in/chiniese.mp3