[Pardus-kullanicilari] Özgürlükİçin E-Dergi Yayınlandı

Husrev wapper at gmail.com
18 Tem 2008 Cum 10:16:03 EEST

2008/7/18 Firat Ozgul <ozgulfirat at gmail.com>:

> Harika bir yorum yapmışsınız!. Pardus ile ilgili çalışmalar yapan
> insanların emeğini takdir eden, onları kesinlikle birbirine düşürmeye
> çalışmayan bir yazı olmuş! Üstelik bir o kadar da iyi niyetli bir bakış
> açısı...

Yavaş yavaşilk mesajımda yazdıklarım çıkmaya başladı :)

Evet takımları kuralım. Akın Bey Recep Bey' ali Işıngör ve Eren Türkay Bey
sizden olsun. Ben Fırat Bey'den olacağım. Bir de bizim takıma Bünyamin VICIL
Bey teknik direktör olsun. Emre Erenoğlu da manevi destekçimiz. Ünal Bey
geçen maç sizden di ama bu sefer bizden olsun istiyorum çünkü biz 3 maçtır
onunla farklı takımlardayız, sonra kişisel dargınlık olacak.

Selim Ok ve Doruk Fişek de hakem olsun.

Kurallar :
5te devre 10da biter.
3 korner 1 penaltı
Belden aşağı vurmak yok.
"Lan, lun, oğlum" ifadeleri yasak.
Hakeme itiraz eden oyundan atılır.
her takım en az 2 asil 1 yedek oyuncu bulundurmak zorundadır.

Not : Evet, birçok önemli insanın ismini burada lüzumsuz yere zikrettim.
Kendilerinden isimlerini esprime alet ettiğim için özür dilerim. İsimler
olmasaydı espri tam oturmayacaktı gibime geldi. Tekrardan özür dilerim.

Akın Bey, "Top mu Kale mi?"

--
Husrev
husrev at ozayman.com