[Pardus-kullanicilari] ses ve görüntü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Tem 2008 Per 18:42:35 EEST

bana pulseaudio'yu kaldirmak pek iyi bir fikir gibi gelmedi, sonucta
tum dagitimlar artik alsa ustunde bu sistemi kullanmakta.

Soruna kokunden cozum degil ama semptomlara yonelik bir cozum bulmus olduk...

Emre

2008/7/17 Koray Ozdemir <186600 at gmail.com>:
> yardımım olduğu için çok sevindim.
>
> saygılar.
>
> --
> Koray Özdemir
>

> 17 Temmuz 2008 Perşembe 17:05 tarihinde mustafa özbakır
> <mustiozbakir at gmail.com> yazmış:

>>> 2. masaüstündeki dosyanın üzerine sağ tıklayıp aç / buraya aç tıklayın.
>>> 5. konsole ekranında   chmod 777 *    komutu verin .