[Pardus-kullanicilari] ekran kayması

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
17 Tem 2008 Per 10:26:14 EEST

Benim masaüstünde kullandığım LCD ekranda da zaman zaman bu kayma oluyor.
Aslında bunun için bir hata kaydı girmek lazım.
Bu durum olunca "krandtry" programını çalıştırıp çözünürlük değişikliği komutu
veriyorum, sonraki aşamada çıkan penceredeki "eski ayarlara geri dön"ü
tıklayınca kayma ortadan kalkıyor.

17 Tem 2008 Per tarihinde, MURAT HUTOGLU şunları yazmıştı: