[Pardus-kullanicilari] OOO-Calc kapanışta kilitleniyor.

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 23:17:03 EEST

Dostlar,
Son zamanlarda OOO-Calc ile kullandığım bir dosyayı kapattıktan sonra
OOO-Calc'da gerek menüden gerekse kapatma simgesinden kapatmak istediğimde
birden kilitleniveriyor, hatta bazan bilgisayar da kısmen kilitleniyor.
Bilgisayarı kullanabildiğimde süreci sonlandırarak kapatıyorum,
kullanamadığımda da ctrl+alt+geri tuşları ile toparlayabiliyorum.
Acaba bu bilinen bir sorun mu yoksa bana özel midir?