[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 22:27:38 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 21:12:06 yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Konuya dahil olan ve dahil olmayi düsünen arkadaslara ricam, lütfen konuyu
> kisisel tartismaya dönüstürmeyin. Bu konu gercekten cok ciddi ve uzun uzun
> tartisilmasi gereken bir konu bence. Kisisel laf kavgalariyla düzgün bir
> sonuc alinmasi mümkün görünmüyor.
>
> Bu ileti dizisine müdahil olup, resmi olmayan bir deponun resmi e-posta
> listesinde tavsiye edilmesini hos karsilamayan arkadaslarimi pek severim,
> kaygilarini ve korkularini cok iyi anliyorum. Ancak yaklasimlarina
> katilmiyorum. Pek sevgili gelistirici arkadaslarim, sizlere bazi
> [...]

Valla ne diyeyim. Ortada bir yanlışlık var mı yok mu artık emin değilim.

Eğer bir yanlışlık yok ise verdiğim rahatsızlıktan dolayı liste sakinlerinden
ve konu ile alakalı yazan arkadaşlardan özür dilerim.

Eğer yanlışlık var ise; bu yanlışlığa benden önce muhattab olabilecek onlarca
kişiden ses çıkmadığına göre farklı bir durum var. Yine ortaya atladığım için
sanırım hata bende.

Umarım iyi niyetimi anlamışsınızdır. Zira tartıştığım şahısların hiçbirini ne
görmüşlüğüm vardır, ne de bir derdim vardır. Ne de bu iş ile alakalı ticari
bir kaygım vardır.

iyi çalışmalar...
--
Recep KIRMIZI