[Pardus-kullanicilari] playonlinux

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 16:25:22 EEST

Wednesday 16 July 2008 Tarihinde 15:59:19 yazmıştı:

> Recep Bey, Konu başlığına bakar mısınız? Duyuru, Dikkat, Ta Da! gibi bir
> ifade içeriyor mu?
>
> İçermiyor, bir arkadaş paket sormuş, nerede bulunulabileceği belirtilmiş.
> Bunda bir suç, hata, özür dilenmesi gereken bir durum yok! Kabullenin
> artık!

Zaten liste etiği gereği bahsettiğiniz başlıkta ki iletiler bu listede pek
olmaz. başlığında "ACİL" "ÇOK ÖNEMLİ" "BAKMAZSANIZ ÖLÜMÜ GÖRÜN" "YANITLAYANA
PARA VERECEM" gibi iletileri pek göremezsiniz. Bu listede iletinin ne
olduğunu başlığı değil de içeriği belirtir.
Eğer iyi hissetmenizi sağlayacaksa ben özür dileyebilirim. Bu konu ile alakalı
sıkıntı yaşamam :) Pek barışığımdır kendimle ve çevremle.

--
Recep KIRMIZI