[Pardus-kullanicilari] selam

Okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
16 Tem 2008 Çar 15:56:29 EEST

Böyle güldüğüm başka bir cevap olmamıştı. Pardus olmuş Pardüs haberimiz
olmamış. Bütün listelerde, forumlarda adettendir gelir gelmez ben de
aranıza katıldım anlamında mesajlar atılır. Böyle bir zorunluluk yoktur,
üstelik gereksiz bir olaydır ama vardır. Böylesi bir iletiye yanıt
niteliğinde mesaj gönderme demek de gereksizdir.

Hadi bu mesaj aracı olsun. Aşağıdaki sayfadan liste etiğine göz atalım.

 http://tr.pardus-wiki.org/Liste_Eti%C4%9Fi