[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 üzerine Oracle 10g Server

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
16 Tem 2008 Çar 13:13:38 EEST

16 Temmuz 2008 Çarşamba 12:56 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
yazmış:

> belki az bir bellek ekleyerek sanal bir XEN, KVM veya VirtualBox makinesi
> icinde centos kurmak da guzel bir cozum olabilir.

Dizüstüm'e  RHEL+Oracle>>VirtualBox denemiştim (2007 iken), çok ciddi bir
zorlanma yaşadı. Swap bile yetmedi!

PC üzerinde VirtualBox'ta bridge mode kurarak erişim sağlamak ise işkence
gibi geldiğinden (kolay bir çözüm varsa göremedim) o işe hiç
kalkışamadım(2007'deyken). Bir de bir süredir Pardus 2008 üzerinde
VirtualBox ile yaşanan bir sorun ve sorunun çözümlenmesinin beklendiğine
dair iletiler okuyordum, dolayısıyla 2008 üzerinde de denemedim.

 XEN, KVM ise biraz daha uzman ayarları gerektiriyor sanırım.

Önerileriniz varsa beklerim ::)

İyi Çalışmalar...