[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 üzerine Oracle 10g Server

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
16 Tem 2008 Çar 10:33:42 EEST

Ahmet Emre Aladağ wrote:
> Merhabalar,
>
> Aranızda Pardus 2008 üzerine Oracle 10g Server kuran var mı? Geçen gün
> denedim, büyük uğraşlar sonucu kurdum ancak birtakım servisleri
> başlatamadı. Onun üzerine uğraştım, Red Hat'taki kurulum dosyalarını
> Pardus'a aktardım, yine bir noktada tıkandım ve bıraktım. Eğer kuran
> varsa nasıl kurduğunu paylaşabilir mi? Eğer kurmayıp da kurmayı
> düşünen cengaver varsa tecrübelerimi aktarabilirim :)

Merhaba

Pardus bir masaüstü dağıtımı. Oracle 10g ise çok kapsamlı, üzerinde
çalıştığı işletim sisteminin pek çok özelliğini "arayan" bir ürün.
Firma, destek verdiği dağıtımlar için çekirdek yamaları, aygıt
sürücüleri, dosya sistemi için gerekli ayarları geliştiriyor ve sunuyor.
Önerim, Oracle'ın "ben bu Linux üzerinde yüksek performanslı çalışırım,
problem çıkartmam" dediği dağıtımlardan birisini kullanmanız olur. Para
vermek istemiyor, destek de aramıyorsanız Oracle çalıştırmak için
CentOS'u öneririm. Diğer türlü, Oracle'daki arkadaşlar zaten yönlendirme
yapacaktır.

İyi çalışmalar
Görkem