[Pardus-kullanicilari] virtualbox hakkında

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
16 Tem 2008 Çar 08:55:36 EEST

Merhaba Ceyhun Bey,

Pardus üzerinde VirtualBox, Qemu, Vmware tarzı programlar kullanarak
sanal işletim sistemi oluşturduğunuzda, misafir işletim sisteminiz
bilgisayarınızdaki parçaları birebir tanımaz.

Sizin sisteminizde ekran kartınız nvidia 7400. Pardus'ta bu şekilde
görürsünüz ama virtualbox üzerine kurulu işletim sisteminde VirtualBox
tarafından oluşturulmuş sanal ekran kartını görürsünüz. Bu sanal ekran
kartı sürücülerini yükleyebilmek içinse Misafir işletim sistemi
eklentilerini yüklemeniz gerekiyor.

Saygılarımla,
Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği