[Pardus-kullanicilari] Pisi Paket Yapımında Hata

Cihan Bayraktar cihan at ogren.tv
15 Tem 2008 Sal 23:45:03 EEST

pspec.xml dosyasında depodan indirdikten sonra hiç bir değişiklik yapmadım.
Yani orjinal hali ile paketlemeye çalışıyorum. Ancak hata veriyor. Bu arada
hatanın tam çıktısı

*'Dizin_adresi/pspec.xml' dosyasının xml sözdizimi geçersiz.*

sözdizimi hatasının ayrıntısını öğrenmek için konsolda

xmllint -valid dizin_adresi/pspec.xml

komutunu veriyorum bu seferde;

warning: failed to load external entity "gnupg/pspec.xml"

mesajı çıkıyor karşıma.

konsoldan dosyaların bulunduğu gnupg dizinine girip ondan sonra tekrar

sudo pisi build pspec.xml

komutunu verdim ama yine aynı hata.
--
Cihan BAYRAKTAR