[Pardus-kullanicilari] ekran kayması

MURAT HUTOGLU t.volume at gmail.com
15 Tem 2008 Sal 14:56:49 EEST

merhaba ben leptop kullanıyorum. pardus 2008 çıktığna kurdum ve ondan sonra
defalarca format attım.şimdide sorunu anlatsam iyi olacak herhalde. pardus u
kuruyorum ve tamamen hazır olup çalıştırdıktan sonra ekranda bir sekme
oluşuyor sürekli değil arada bir hani sayfayana kayıp yerine yenisi gelecek
gibi belki önemli değil diycem ama önemli çünkü bu beni rahatsız ediyor.bu
sorunun bir çözümü varmı varsa nedir . Elimde windows dahil neredeyse tüm
linux sürümlerinin cd leri ve solaris 10 epen solaris nexenta pardus harici
bi öneriniz varmı hani nerdeyse hepsini denedim . sevdimmi hayır nedeniyse
yeni kullanıcı desteği neredeyse yok.ya nasıl kullanılacaklarına dair bilgi
aradım hani hepsi linux neredeyse aynı arayüze sahipler ama ne doğru dürüst
bir klavuz var nede onlara ait sitelerde bir açıklama ama pardus öyle değil
ne tür bir desteğe ihtiyaç duysam biliyorum ki aklımdaki sorularla yaşamak
zorunda değilim .çözüm var .bilgisayar ım t 5500 işlemcix86 120 gb hard disc
1024 ram yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
ya dediğim gibi belki önemli birşey değil diyceksiniz. ama çok itici
geliyor. hani nerdeyse açmak bile istemiyorum. neyse kolay gelsin .