[Pardus-kullanicilari] Paket Yöneticisi Hk.

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
15 Tem 2008 Sal 09:54:51 EEST

Merhaba;

Yaklaşık 1 yıldır Canon LBP 2900 yazıcımı çalıştırmaya uğraştım ve sonunda başardım. Benden size tavsiye eğer İngilizceniz yeterli ise başka dağıtımlarda nasıl çalıştığına bakın ve onu Pardus'a uyarlayın. Örneğin benim yazıcının son sürümlerinden (deb) olanlarını hemenkur programı ile sisteme kurdum ve diğer komutları vererek çalıştırdım. Örneğin sizin yazıcınız Ubuntu'da çalışıyor mu?.