[Pardus-kullanicilari] Scribus yazilimini kulanan var mi

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
15 Tem 2008 Sal 01:38:17 EEST

Merhaba,

Belki burası yeri değil ama, bazı işleri Pardus'ta yapmak istediğim ve bu yazılımın Pardus'ta olması dolayısıyla yazıyorum.

Bir masaüstü yazılımı olan Scribus yazılımını sağlıklı olarak kullanan var mı?

Keşfetmeye çabalıyorum ama, çok ağır, sağlıklı tireleme yapmıyor, sayfaya kolay fotoğraf eklenmiyor, metin ve fotoğraf alanları bir yerden bir yere kolay taşınmıyor vb.. vb..

Ben uzun yıllardır QuarkXpress kullanıyorum. İster istemez onun kolaylığını arıyorum. QuarkXpress'i Wine ile Pardus'a kurdum, çok da iyi çalışıyor, Srcibus gibi ağır değil, çok hafif...

Ancak ne yazık ki 'pdf' çıktısı vermiyor.

Böyle bir sorunla karşılaşıp çözüm bulan oldu mu diye sormak istedim.

Dolayısıyla böyle bazı ufak tefek sorunlar yüzünden tam olarak Pardus'tan yararlanamıyorum..

Esenlikle...

Ömer Özen

Connect with friends from any web browser - no download required. Try the new Yahoo! Canada Messenger for the Web BETA at http://ca.messenger.yahoo.com/webmessengerpromo.php