[Pardus-kullanicilari] bluetooth çalışmıyor

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
14 Tem 2008 Pzt 21:37:25 EEST

Selim Bey,
 - Kullanıcı adınızıa yönetici yetksi verin.
 - Tasma'dan Bluetooh Araçlarını "açılışta çalıştır" kutucuğunu işaretleyin.
 - Sorduğu zaman kullanıcı şifrenizi girin.
 - Kullanıcı adınızdan yönetici yetkisini almayın.
Eğer bluetooth sunucusu yine "No adapter" derse, bluetooth araçları ya da
Tasma ile ilgili bir problem olabilir. Ancak benim bilgim dahilinde
olmayacak. :-)
Kolay gelsin.
Monday 14 July 2008 Tarihinde 11:09:22 yazmıştı: