[Pardus-kullanicilari] Code Blocks programı hakkında

Ahmet OZKESEK ahmetozkesek at ttmail.com
14 Tem 2008 Pzt 21:19:50 EEST

Gökmen Görgen wrote:
> 2008/7/12 Ceyhun Asılkazancı <ceyhunasilkazanci at gmail.com
> <mailto:ceyhunasilkazanci at gmail.com>>:
>
>     /Checking for existence: /home/ceyhun/deneme/bin/Debug/deneme
>     Executing: xterm -T deneme -e /usr/bin/cb_console_runner
>     /home/ceyhun/deneme/bin/Debug/deneme  (in /home/ceyhun/deneme/.)
>     Process terminated with status 255 (0 minutes, 0 seconds)/
>

> Ceyhun bey merhaba,
> O paket çok eski (xterm), Codeblocks'a eposta göndermeyi dahi
> düşünüyorum xterm yerine vte veya benzeri başka şey kullanılabilir mi
> diye.. Vte'de çalışacak şekilde gerekli yamayı yaptığım halde bile,
> [...]
Merhaba,
Bence bir yere bir şey göndermenize gerek yok.
Tek yapılması gereken "xterm" yerine "konsole" u kullanmak.
Bunun için de yapılacak olan "Settings\Environment Settings" menüsüne
girip,
gelen ekranda "General Settings" deki "Terminal to launch console programs"
da yazan "xterm" yerine "konsole" yazmak.

Ben bu şekilde çalıştırıyorum.
iyi çalışmalar.