[Pardus-kullanicilari] Bir oyun nerede bulunur?

Emre Kocaoğlu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
14 Tem 2008 Pzt 16:45:56 EEST

Bir ay kadar önce Pardus 2008 kararlı sürümü daha çıkmadan resmi Pardus
sitelerinden birinde bir kaç oyunu birden içeren bir paket haberi vardı, onu
indirmiş ve çok memnun kalmıştım. Özellikle Shien Shen (veya buna benzer bir
şey) adlı Mahjong türü bir Çin oyunu vardı. Nasıl olduysa silmişim, şimdi
yeniden yüklemek için bir türlü kaynağını bulamıyorum.

Acaba nereden bulup tekrar indirebilirim?