[Pardus-kullanicilari] Gereksiz tartýþmalara lüfen son verelim

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Tem 2008 Pzt 15:06:06 EEST

2008/7/14 selim ok <selimok at gmail.com>:

> Merhaba,
> İsteğiniz çok yerinde ancak bu mümkün değil. E-posta listelerinde bu tür
> tartışmalar hep olur ve işin doğası gereği hep olacak. Zira bazı
> kullanıcılar önerinize kulak asıp daha sorumlu davransa bile, yeni
> kullanıcılar geldiğinde aynı tartışmalar yeniden başlayacak.
>
> Bence kendinizi yormayın.

Eposta listesi yöneticisi olduğum için tüm konuları elimden geldiğince
okumaya çalışıyorum. Uyarınız çok yerinde; ama bence herkes bu uyarıyı
kendine yapmalı, başka türlü çözüm fikri aklıma gelmiyor.

Uzun zamandır yazmayı planladığım "Eposta listesini en güzel şekilde
kullanmak" veya "Eposta listesinde soruna en kısa sürede ve net çözüm
bulmak" gibi başlıklarda makalelerim var. Sadece notları bir kenarda
tutuyorum; ama çok da işe yarar bir halde değil.

Demin notları karıştırırken bu konu hakkında demişim ki: "Eposta listesi
sakinini yine liste yoluyla uyarmak, sınıfın ortasında öğretmenin öğrenciyi
uyarması gibi gelir. Herkesin listede eposta adresi zaten görünüyor, toplu
uyarı yapmak yerine, doğrudan kullanıcıya -güzel bir dille- uyarı epostası
göndermek, çözüme daha yakın görünüyor. Diğer taraftan eposta yöneticilerine
de, 'Eposta Listesi Üyelesi Uyarı Epostası' üzerine taslak bir metin
hazırlamak düşer."

Tabi bu bir fikir.

Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net