[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 30, Konu 160

selim singin selsin33 at gmail.com
14 Tem 2008 Pzt 11:09:00 EEST

hamit bey dediklerinizi uyguladım.ancak benim gördüğüm kadarı ile bluetooth
bilgisayarı her kapadığımda çalışmıyor ve tasma-kullanıcı ile yetki ver
sonra tekrar bluetooth araçlarını  çalıştır  demeden çalışmıyor.daha önce
yetkili kullanıcı olarak tasma ya girdiğimde bu sefer dbus hatası arkasından
çomar hatası gibi bir sürü sorun çıkıyor.anlıyacağınız yetkili kullanıcı ile
açıp başlıyamadığım için de her seferinde aynı şekilde tasma yetkili
kullanıcı seç ve bluetooth araçlarını çalıştır diyerek oluyor.eğer vaktinizi
almazssa numaralandırarak yapıp tek tek açıklarsanız ben ve benim konumumda
olan arkadaşlar da yararlanırlar diye düşünüyorum.saygılar.

13 Temmuz 2008 Pazar 10:47 tarihinde Hamit Nart <hgnart at groupwain.net>
yazmış: