[Pardus-kullanicilari] Fare tantımı ve Evdev modülü

aydın şenler adsenler at gmail.com
13 Tem 2008 Paz 23:28:16 EEST

Emre Bey merhaba,
Çabalarınız için teşekkür ederim.
Eksik paketleri depodan bulup yükledikten sonra btnx paketini
programlar>sistem içinde buldum. Çalıştırmaya kalkınca da hiç yanıt
vermedi. /usr/sbin/btnx-config betiğini çalıştırarak ayarlar penceresinden
düzenleme yaptım.
/etc/conf.d/local.start dosyasının sonuna "modprobe btnx" ve "modprobe uinput"
satırlarını girdim.
Ancak gene de başarılı olamadım. Konsoldan /etx/init.d/btnx start komutunu
verdiğimde aldığım yanıt aşağıda.
Acaba nerede hata yapıyorum dersiniz?

aydo at pardus init.d $ ./btnx start
Starting btnx : Button Extension - mouse button rerouter daemon
 btnx: uinput modprobed successfully.
 btnx: Opening config file: /etc/btnx/btnx_config_Default
 btnx: Error opening the uinput device.
 btnx: Make sure you have loaded the uinput module (modprobe uinput): No such
file or directory
btnx failed to start (error code 153)

13 Tem 2008 Paz tarihinde, Emre Erenoglu şunları yazmıştı: