[Pardus-kullanicilari] ekran kartı super

Zafer AKALIN zaferakalin at hotmail.com
13 Tem 2008 Paz 22:10:41 EEST

şimdi mailleri inceliyordum gerçekten nedir bu o ondan iyi bu şundan geçiniz arkadaşlar bunları,

Hp G5040EA dizüstü bilgisayarıma Pardus 2008 kurdum, herşey normal çalışıyor hatta pardustan önce suse 11 ve ubuntunun son sürümünü denedim ancak onlarda wireles düzgün çalışmadı ama en azından merakımı gidermiş oldum. Kullanım kolaylığı ve kurulum kolaylığı açısından pardus ekibi gerçekten iyi iş çıkarmış. Son pardus deneyimim bundan çok önceydi, o zaman henüz 2007 bile çıkmamıştı aradaki zamanı düşünecek olursak gözle görülecek kadar gelişme olmuş olmasına şaşırmamalı. Pardus 2008 de de her linux dağıtımında olduğu gibi eksikler var elbette, bu donanıma göre farklılıklar da gösterebilir tabiki. Kde 4 sürümünü kurduğumda sisteme kde ye düzgün olarak mümkün olmuyor, bunun x ayarlarından kaynaklanmış olabileceğini düşünüyorum çünkü sistem aygıt yüklemesini yaparken garip bir şekilde giriş ekranına dönüyordu, kde 4 sadece safe mod düzeninde çalışıyordu. Kde 4 ü pisi depolarından kurmuştum bunu da eklemeliyim. Şimdiki sorunumsa ekran kartındanmı yoksa ekrandanmı kaynaklanıyor onu çözemedim ama doğrusal aralıklarla ekranda sola doğru titreme oluyor ve düzensiz aralıklarda bilgisayar çalışmayı sürdürmesine rağmen ekrandaki görüntü kayboluyor, ekran tamamen kapanmıyor ve gri bir ekranda kalıyor bilgisayarı kapatıp açmadan da geri dönmüyor. Pardusta gördüğüm en önemli eksik ise ekran kartı ayarları, susedeki sax2 kadar işlevsel bir yönetim aracı gerekliliği var.
> Date: Sun, 13 Jul 2008 21:57:10 +0300
> From: zosmanoglu at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] ekran kartı super
>
> Arkadaşlar lütfen bırakın bu bu ekran kartının iyisini kötüsünü, ben ati kullanıyorum 3B desteği yok ama fazlasıyla işimi görüyorum. Siz Pardus 2008 de gördüğünüz aksaklıkları buraya yazın anlayanlar ve geliştiriciler çözüm yoluna gitsinler. bunun neticesinde sorunsuz bir işletim sistemine sahip olalım. Windowsu bir şekilde eleştirmenin yeri burası değil.

Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted