[Pardus-kullanicilari] ekran kartı super

Güven shibby1903 at gmail.com
13 Tem 2008 Paz 17:15:53 EEST

Sayın Ünal Özüm,
Bence yanlış bir düşünce içersindesiniz. Biz burada Pardus'u eleştireceğiz
ki gelişecek.
Ekran kartı tartışmasına gelince, ekran kartının bilgisayarda olmasının bir
kaç sebebi vardır. Örneğin oyun bağımlıları için, örneğin çizim yapanlar,
grafikerler için vs. vs. vs. Eğerki bu işlerden birini yapmıyacaksam zaten
ekran kartım filan olmaz onboard takılırım. Ekran kartlarında açık kaynak
desteği belki pardus için önemli olabilir ama yeterli değildir. Genele
indirgediğimiz de Ati'nin nvidia dan daha üstün olduğunun farkına
varabilirsiniz. Lütfen tek işletim sistemi olarak düşünmeyim. Eminim pardus
kullanan bir çok kişi (benim tahminlerim her 10 kişiden 9u) yetersizlikten
dolayı farklı bir işletim sistemini tercih etmektedirler ;)
Saygılarımla

13 Temmuz 2008 Pazar 14:53 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: