[Pardus-kullanicilari] pardus çöktü :o

Güven shibby1903 at gmail.com
13 Tem 2008 Paz 11:59:33 EEST

sayın engin akpınar,
galiba ekran kararmasının ne şekilde olduğunu anlıyamadınız. öncelikle
pardusu bir kaç defa kullandım sorun çıkartmadı. daha sonra açılmadı ve
ekran kararması oldu. ati sürücülerini yüklemedim yüklü geldi. fglrx
sürücüsü hakkında bi bilgim yok. ki zaten böyle olsa bile pardusta hiç bir
işlem yapmadan (apache,mysql,php paketlerini yüklemek haricinde) bu sorun
oluştu. yani resmen durduk yere. neyse yapıcak bişeyiniz yok sanırsam.
içindeki bilgilerimi yedekliyip format atıcam artık..

12 Temmuz 2008 Cumartesi 14:01 tarihinde engin akpınar <
enginalamut at gmail.com> yazmış: