[Pardus-kullanicilari] Swapon ve mkswap komutları mevcut degil(ve digerleri)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Tem 2008 Paz 03:06:29 EEST

On Sat, 12 Jul 2008 04:42:01 +0200
"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com> wrote:

> Onur Hocam konusuldu ve konusulmaya da devam edecek. Umarim
> gelistiriciler -artik- bu patika olayini herkese /sbin ve /usr/sbin
> 'i ekleyecek sekilde cozmeyi dusunebilirler. Bir cok ana dagitim
> zaten bu sekilde, guvenlik acisindan da sahsen bir sorun gormuyorum.
> Calismayacak program zaten calismayacaktir.

 Bu konu üzerinde çalışıyoruz [1], hatta bazı değişiklikler de yaptık
[2] ancak hala çözemediğimiz bazı sıkıntılar var. Olay çok bileşenli
olduğu için istediklerimizi yapmamız biraz daha vakit alacak.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-July/012716.html
[2] http://liste.pardus.org.tr/paketler-commits/2008-July/055787.html