[Pardus-kullanicilari] Flas

cagatay col cagataycol at hotmail.com
12 Tem 2008 Cmt 17:37:21 EEST

"Windows'daki Autocad, 3dstudio, photoshop gibi programlarınızın Pardus gibi Linux dağıtımlarında çalışması için bu programları "üreten ve satan" şirketlere web siteleri, e-posta, telefon ve normal posta yolları ile başvurup, linux versiyonunu yazmalarını istemeniz gerekiyor. Sonucta bu programlara para verip alıyorsunuz, istemek hakkınız. Veya, kendi işimi kendim görürüm amerikalı şirketlere para vermeye ihtiyacım yok diyerek örneğin GIMP'in geliştirilmesi için katkıcı olabilirsiniz, kod yazarak, bağış yaparak vs.Emre"

katiliyorum.sonuc olarak linux kullanicilari da büyük bir yogunlukta yani azimsanmayacak kadar cokuz,tüm dünyada var linux kullanicilari.ve sirketlerin de bu konuda bir seyler yapmasi gerekiyor ve bu tabiki arz talep meselesi.eger talep olursa arz eidlir.belli sayida insan istediginde eminim ki bu konularda bir sey yapacaklardir.ki yapanlarda vardir büyük ihtimalle.
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted