[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Yalçın Kilcioğlu yajeyakilis at hotmail.com
12 Tem 2008 Cmt 16:37:12 EEST

Mrb lar.  Yeni pardus kullanıcısıyım.  Sürücülerde problem çekiyorum. AMD Athlon işlemcim i 1ghz olarak tanıyor ve ati radeon 1600 serisi ni 3d siz olarak görüyor.  Amd nin athlon sürücülerini bulamadım. Atinin kini buldum. İkisi nasıl yükleniyor(atrıntılı lütfen-bi şey bilmiyorum). Ayrıca konsol komutlarını topluca yazan kaynak gösterebilir misiniz... Wine işe yaramadı kafasına göre açıyor tada açmıyor. Yanlış çalıştırıyor. Bitcometteki indirmelerimi %0 gösterip indirmeye kalktı. Torrentlerin bozulmasından korkuyorum. Wine 1.1 nasıl yüklencek. Onu da indirdim. İlginize teşekürler...
Discover the new Windows Vista