[Pardus-kullanicilari] Code Blocks programı hakkında

Ceyhun Asılkazancı ceyhunasilkazanci at gmail.com
12 Tem 2008 Cmt 12:34:59 EEST

Merhaba,
Az önce Pardus 2008'e *Code Blocks* programını yükledim fakat bir problemle
karşılaştım.
Herhangi bir C++ dosyasını compile ederken *xterm* ile ilgili bir uyarı
veriyor ve bu yüzden C++ dosyasını çalıştıramıyorum.

Tam olarak uyarı bu şekilde

*Checking for existence: /home/ceyhun/deneme/bin/Debug/deneme
Executing: xterm -T deneme -e /usr/bin/cb_console_runner
/home/ceyhun/deneme/bin/Debug/deneme  (in /home/ceyhun/deneme/.)
Process terminated with status 255 (0 minutes, 0 seconds)*

İnternet'ten biraz araştırdım ve bazı kişilerde de aynı sorun olduğunu
gördüm.
*xterm* paketini yüklemem gerekiyormuş sanırım.
Bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Saygılar.

--
Ceyhun Asılkazancı