[Pardus-kullanicilari] Pardus2008 Root Şifresi

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
12 Tem 2008 Cmt 06:59:48 EEST

Merhabalar,
Pardus 2008 root şifresi ile ilgili problemimi Bugzilla'ya girdim. Ancak
oradan bunun bir hata olmadığı ve dağıtım tercihi olduğu şeklinde bir yanıt
geldi. Kullanıcı adıma yönetici yetkisi vermeden, root katında çalışacak olan
programları (bluetooth sunucusu, firestarter gibi..)çalıştıramıyorum. root
şifresi isteyen uygulamarın hiçbiri kullanıcı adıma yetki vermeden
çalışmıyor. root şifresi istiyor ama doğru şifreyi kabul etmiyor. Pardusu
yönetici yetkileri ile kullanmak zorunda kalıyorum. Bu bir hata mı? Değilse
doğru bir uygulama mı? 2007 bunu yapmıyordu.