[Pardus-kullanicilari] Swapon ve mkswap komutlarý mevcut degil(ve digerleri)

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Tem 2008 Cmt 05:42:01 EEST

Onur Hocam konusuldu ve konusulmaya da devam edecek. Umarim gelistiriciler
-artik- bu patika olayini herkese /sbin ve /usr/sbin 'i ekleyecek sekilde
cozmeyi dusunebilirler. Bir cok ana dagitim zaten bu sekilde, guvenlik
acisindan da sahsen bir sorun gormuyorum. Calismayacak program zaten
calismayacaktir.

Bu cok sayida email trafigine (sirf su anda 5 emaili bu yuzden atmis olduk)
ve zaman kaybina sebep oluyor, attigimiz tas urkuttugumuz kusa degmiyor.

Emre