[Pardus-kullanicilari] 2008 Virtualbox kurulum.

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
11 Tem 2008 Cum 14:24:29 EEST

Merhaba,

Geçen gün yaptığımız çalışma sonrasında kurmuş olduğumuz VirtualBox bugün
yapılan güncellemerden sonra proğram başlatılmasına rağmen misafir işletim
sistemini başlatmaya çalıştığımızda

VirtualBox kernel driver not installed. The vboxdrv kernel module was either
not loaded or /dev/vboxdrv was not created for some reason. Re-setup the
kernel module by executing '/etc/init.d/vboxdrv setup' as root.
VBox status code: -1908 (VERR_VM_DRIVER_NOT_INSTALLED).

Sonuç Kodu:
0x80004005
Bileşen:
Console
Arayüz:
IConsole {d5a1cbda-f5d7-4824-9afe-d640c94c7dcf}

bu hatayı veriyor. Bir yerde yine bir sorun var. Zaten konuşmalarımızda da
kernel güncellemesi sonrası böyle birşeyle karşılaşacağımızı bekliyorduk.

İyi çalışmalar.

09 Temmuz 2008 Çarşamba 23:35 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: