[Pardus-kullanicilari] hdd sorunu

Erol SANER esaner at abgs.gov.tr
11 Tem 2008 Cum 12:30:08 EEST

Arkadaşım,

Aynı mesajı birkaç hafta önce ben de aldım ve uzun bir google aramasında
da işe yarar birşey bulamadım. Sonunda, balanmaya çalışılan yeni bir
disk bölümünün otomatik olarak bağlanamadığını gördüm. Sorun fstab'da
doğru bir girdi oluşturunca çözüldü Çözüme nasıl ulaştığımın detayını
hatırlamıyorum ama sanırım fstab'a el ile bir girdi yaptım. Ya bu yolu
dene ya da mount listeni kontrol edip ilgili disk bölümü yanlış
bağlandıysa önce umount sonra mount et.

Bu bilgi umarım işine yarar...