[Pardus-kullanicilari] bluetooth çalışmıyor

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
11 Tem 2008 Cum 10:04:31 EEST

Selim Bey,
Aynı problemle ben de muhattap oldum. Ben şu şekilde çözdüm. Kullanıcı adıma
yönetici yetkisi vererek, Tasma ->Sistem Seçenekleri -> Servis
Yöneticisi'nden Bluetooth Araçları'nı başlattım. Servisi
çalıştırıp, "Açılışta Çalıştır" seçeneğini işaretledim ve bu işlemi yaptıktan
sonra kullanıcı adımdan yönetici yetkisini kaldırdım. Bluetooth sunucusu "no
adapter" diyorsa ve KDE Bilgi Merkezi'nden USB Aygıtları altında bluetooth
adaptörünüzü görebiliyorsanız, büyük ihtimal bluetooth araçları çalışmayı
durdurmuştur. Bu araçları yapılandırırken kullanıcı adıma yönetici yetkisi
veriyorum. Yapılandırmayı bitirdikten sonra yetkiyi geri alıyorum. Bazı
programlar root şifresini doğru olduğu halde kabul etmezken bluetooth ise hiç
tepki vermiyor, kilitlenmiş gibi kalıyor.

Friday 11 July 2008 Tarihinde 09:36:39 yazmıştı: