[Pardus-kullanicilari] mimari çizim programları

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Tem 2008 Per 23:17:36 EEST

Merhaba,

2008/7/10 Ali Uslu <usluali at msn.com>:

> QCad --> AutoCAD,
> Blender --> 3DMax,
> Inkscape --> CorelDraw
> GIMP --> Photoshop.
>
> Bunlardan Gimp haricinde hangilerinin paketi pardus'ta var bilemiyorum...
>
> yani bunu derken sadece photoshop mu çalışıyo pardusta onumu kastediyosunuz
> bi de en son sürümlerde yani autocad 2009 dada geçerli bi uygulamamı bu
> paketler...bu konudaki bilgisizliğimi mazur görün rica ediyorum....saygılar

Hayir, bu programlarin hepsi Pardus'ta calisir. Simdi kontrol ettim, gimp ve
inkscape Pardus'da var, pisi'den kurabilirsiniz arayarak.
Ancak Qcad ve Blender'in paketleri yok, onlari ya elle manuel olarak
kurabilirsiniz (biraz zor olabilir), ya da paket istegi yapip (
http://bugs.pardus.org.tr) gelistiricilerin paketlemesini bekleyebilrsiniz.
Bu uygulamalar kendilerine has programlardir, Windowsdaki programlarla
fonksiyon olarak benzerlik gosterirler, ancak kullanilislari farkli
olabilir. Sonucta kullandigimiz Windows degil, Pardus.

Emre