[Pardus-kullanicilari] Samba

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
10 Tem 2008 Per 19:59:26 EEST

Doruk bey son hali
[Depo]
path = media/
guest ok = yes
read only = no

Bu şekilde sorun çözüldü ulaşım sağlandı.
Yanlız belirtiğiniz şekilde media:/  kısmını ben yapmamıştım tasmadan
sambadan paylaştırmaya çalıştığımda bu satırı kendi oluşturmuştu, bilginize.
Yardımınız için teşekkürler.

10 Temmuz 2008 Perşembe 19:43 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>
yazmış: