[Pardus-kullanicilari] Wacom Bamboo MTE-450 Tablet Pardus'a kurulumu.

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
10 Tem 2008 Per 19:11:37 EEST

Celalettin bey merhaba,

İlginize öncelikle teşekkür ederim, dediğiniz yönergeler doğrultusunda pisi
paketini oluşturdum ve kurdum ama malesef tablet mouse kullanımından ileri
gitmedi. Yani tablet hassasiyetini kullanamıyorum, tabletin alanını ekran
alanı gibi kullanamıyorum sürekli kalemi kaldırıp mause gibi sağa sola
kaydırmak zorunda kalıyorum.

İyi çalışmalar.

10 Temmuz 2008 Perşembe 12:39 tarihinde Celalettin AKARSU <
celaleddinakarsu at gmail.com> yazmış: