[Pardus-kullanicilari] Onixon dsl 100u usb Adsl modem kurulumu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Tem 2008 Per 13:06:20 EEST

Bir de su komutun ciktisini alsak komut hakkaten gecmiste calismis mi
gorebilriz bekli:

dmesg | grep br2684ctl

dmesg komutu sistem cekirdeginden gelen mesajlari gostermek icin kullanilir,
mesela yani bir usb cihaz taktiginizda, ilgili bir surucu yuklendiyse,
dmesg'e bir yazi atar vs. vs.

Emre

--
Emre