[Pardus-kullanicilari] Pardüs 2008

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 21:35:25 EEST

Merhaba,

Öncelikle, Pardüs değil, Pardus.

On 7/9/08, Numan Başpınar <numan at merkezbilgisayar.com> wrote:

> Sistemime pardüs 2008 versiyonunu kurdum. Windows olan dizini
> formatlayıp oraya yükledim. Herşey çok iyi ama diskin ntfs olan kısmını
> göremiyorum. Pardüsü açıp diskin ntfs bölümünü tıkladığımda İzin
> verilmedi diyor. Şimdiye kadar hiç bir linuxta böyle bir sorunla
> karşılaşmadım. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?

Bilgisayarınızı formatlamadan önce Windows'u düzgün kapatmamışsınız, diskte
dosyalar açık kalmış vs. olabileceğinden Pardus zarar vermemek adına
bağlamıyor o yüzden.

Ya Windows'la açıp, düzgün bir şekilde kapatacaksınız, ya da Windows'unuzu
dediğiniz gibi uçurduysanız,

sudo ntfsfix /dev/disk_bolumunu

komutu ile "zorlayacaksınız". dısk_bölümü örneğin /dev/hda2 /dev/sda3 gibi
olabilir.

Emre