[Pardus-kullanicilari] Wacom Bamboo MTE-450 Tablet Pardus'a kurulumu.

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 15:12:07 EEST

Emre bey,

2008 i kurarken tablet takılı vaziyette kurdum dmesg komutunun çıktısının
son satırlarında,

input: Wacom Bamboo as
/devices/pci0000:00/0000:00:1d.2/usb4/4-2/4-2:1.0/input/input8
usbcore: registered new interface driver wacom
drivers/input/tablet/wacom_sys.c: v1.48:USB Wacom Graphire and Wacom Intuos
tablet driver

olarak yazıyor. Lakin tableti stabil kullanamıyorum mause gibi davranıyor
yani kullanırken elimi sürekli kaldırıp kullanmam gerekiyor. Yani açmam
gerekirse tabletin özelliklerini kullanamıyorum tabletin alanını ekran alanı
gibi rahatlıkla yönetebiliyorum windows'ta. Bahsettiğim sürücü ile bunu
çözebilirim diye düşündüm. Tabi başka bir yolu var ise daha güzel olur.

09 Temmuz 2008 Çarşamba 15:01 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>
yazmış: