[Pardus-kullanicilari] mail - pst - kmail yedekleme ?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 14:50:45 EEST

Merhaba,

2008/7/9 Ergin SAHIN <ESAHIN at inci.com.tr>:

>  ArkadaÅŸlar selam
>
> 1 - outlook pst dosyasındaki maillerimi nasıl kmail'e import ederim ?

Metod A) En kolayi, bir gmail hesabi (ya da boyutu yeterli herhangi bir
IMAP) alip, o hesabi Outlook'a ekleyip, mesajlari oraya tasimak olabilir.
Daha sonra ayni hesabi Kmail'da eklerseniz maillarinizi gorur hale
gelirsiniz. Sonra baska bir yere tasimak kolay olur Kmail icinde (ornegin
baska bir hesaba).
Metod B) Windows'a Thunderbird kurup, Thunderbird ile Outlook'tan import
edilip, sonra Thunderbird'in mbox formatli dosyalari alinip linux'taki
Thunderbird'e verilip, sonra Kmail'a thunderbird'den import ettirilebilir.
Ama biraz zor bence.

> 2 - kmail içerisinde maillerimi klasörleyeceğim, gelen gönderilmiş
> klasörlerimi nasıl düzenli yedekleyebilirim ?

Bu soruyu kmail kullanmadigim icin yanitlayamiyorum, ama normalde tum kmail
ayarlari ve mesajlari, ev dizininizdeki .kde dizini icindeki baska bir
dizinde durur. Biraz bakinarak bulabilirsiniz. Bu dizini yedeklediginizde
tum mesajlari da yedeklemis olursunuz.

--
Emre