[Pardus-kullanicilari] Kile İmla Denetimi Dil ekleme

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
9 Tem 2008 Çar 14:09:44 EEST

Merhaba Serhan Bey;

Araştırmalarım sonucu sorunuzun cevabını buldum. Aynı zamanda ben de öğrendim. Vesile olduğunuz için çok teşekkürler.

Konsolde;

"kcmshell spellchecking"

komutu veriyoruz ve açılan "KDE Yapılandırma Modülü'nde

İstemci: Aspell
Sözlük: İngilizce

seçiyoruz diğerine dokunmuyoruz. Kile programı açıksa kapatıyoruz, yeniden açarak ingilizce denetim yapıyoruz.

Not: Bu işlem Kile ile birlikte Kontact ve Kate için aynı anda geçerlidir.

İyi Çalışmalar.