[Pardus-kullanicilari] WEBCAM LÜTFEN YARDIM

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 12:17:17 EEST

lsusb çıktınızdan aynı marka webcam kullandığımızı görüyorum.( A4Tech)
Aynı sorunu ben de yaşadım.

Çözüm denebilirse aşağıda yazdığım gibi çözdüm.

2008 kurarken webcam bilgisayara bağlı idi ve webcamın ışığı sürekli
yanıyordu.(2007 de bu ışık  sadece kamera aktif olduğunda yanardı.)

Webcamın usb bağlantısını çıkararak tekrar 2008'i kurdum.Kurulumdan
sonra webcamı bilgisayara bağladım.

Hem kopete hem de amsn otomatik olarak webcamı tanıdı ve sorunsuz
çalışıyor.Hiçbir ek paket kurmadım.