[Pardus-kullanicilari] DVD okuma sorunu

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
9 Tem 2008 Çar 11:40:59 EEST

mete bilgin wrote On 09-07-2008 11:21:
> Anladığım kadarı ile dvd film şeklinde kayıt etmişsiniz.Bu dosyalara
> bir video oynatıcı program ile erişebilirsiniz yada k3b ile mount
> edebilmeniz gerekir

yok, normal veri DVD'si olarak kaydettim, windozda da veri dvd'si olarak
görmüştüm zaten..

bir şekilde izinler 000 haline gelmiş, bunun nedenini merak ediyorum
ben, neticede K3b niye yazdığı DVD'nin içindekilerine okuma yazma
çalıştırma izni vermesin ki? neyse açmaya çalışırsam çalışayım
"permission denied" hatasıyla karşılaşıyorum..