[Pardus-kullanicilari] 2008'de NVIDIA kartı problemi

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
9 Tem 2008 Çar 11:44:50 EEST

Merhaba,
2008 sürümünü kurdum. Herşey daha güzel; geliştiricilere teşekkürler.
Ancak nvidia GeForce 8600M GS ekran kartının 3B desteğini kurmak istediğimde
bir problemle karşılaştım:

Önce PISI ile nvidia sürücülerini indirdim. ctrl+alt+backspace ile yeniden
başlatmak istedim;grafik ekran kayboldu.Listede tavsiye edilen komutlardan
hatırlayabildiklerimi uygulamaya çalıştım,olmadı. Hem user, hem root olarak
reboot komutunu bile kabul etmedi nedense.

Öğrenmek istediklerim şunlar:
1)2008 üzerinden bağlandığım zaman görülen paketler mevcut olanların tamamı
mı, yoksa sadece 2008 ile uyumlu olanlar mı?
2) nvidia sürücüleri ile  GeForce 8600M GS arasında bir uyumsuzluk olabilir
mi?
3) Hangi sürücüleri yüklemeliyim ve başlangıçta nerede hata yapmış
olabilirim?
4) Önceki sürümde kullanabildiğimiz azı komutlar artık çalışmıyor olabilir
mi? Hiç mantıklı gelmiyor, ama reboot komutunu çalıştıramayınca bunu sormak
ihtiyacı duydum.

Saygılar...