[Pardus-kullanicilari] KDE'de Pencere başlıkları yokoldu

Serhan Cosar serhancosar at su.sabanciuniv.edu
8 Tem 2008 Sal 21:56:39 EEST

Merhabalar,

KDE'de Pencere dekorasyonlarıyla oynarken (sanırım fazla kurcaladım)
birden KDE hata oluştu dedi ve o an açık olan tüm pencerelerdeki pencere
başlıkları yok oldu. Sadece "Dosya".. vs bölümleri kaldı (komik bi
görüntü oldu :) ). Sistem baya bir yavaşladı ve güç bela pencereleri
kapatıp yeniden başlattım.

Yeniden başlattığımda herşey düzgün gibi gözüksede herhangi bir pencere
açmaya çalıştığımda aynı hatayı veriyor ( sanırım "kwin" ile ilgili bir
hata) Pencere dekorasyonlarından herşeyi eski haline çevirmeyi denedim.
TASMA için hata verdi ve "Tasma çöktü ve 11 (SIGSEGV) sinyali gönderdi"
diye mesaj verdi.

Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Pencereleri eski haline getirmenin
konsoldan filan bir yolu var mıdır? Yeniden kur demeyin ne olur :(