[Pardus-kullanicilari] Blutooth Aygıt Sorunu

Hamit Nart hgnart at groupwain.net
8 Tem 2008 Sal 15:54:31 EEST

Merhabalar,

Benim Epox marka bir bluetooth adaptörüm var. Pardus 2008'de Kbluetooth
Bluetooth Sunucusunu kullandığımda ya da root konsolunda hcitool komutunu
işlettiğim zaman, konsol "No such device" cevabı verirken, Kbluetooth sunucu
programı ise "No Bluetooth Adapter" diyor. KDE Bilgi Merkezi'nde ise USB
aygıtları altında Blue tooth bağdaştırıcımı görebiliyorum. Normalde HUB'a
takılı bağdaştırıcıyı doğrudan USB portuna taktım ama yine sonuç değişmedi.
Bu sorunu nasıl aşabilirim?