[Pardus-kullanicilari] firefox ile program iliskilendirme / amule / ed2k baglanti sorunu

Koray Ertac parduskeray at gmail.com
8 Tem 2008 Sal 13:24:53 EEST

aMule icin bir veri boyutu sinirlamasi olabilir mi hocam ??

yine firefox uzerinden giris beceremedim ama boyutu 1.87 GB olan veriyi
listeye ekleyebiliyorum fakat boyutu 6 GB olan veriyi listeye eklemeye
calisinca "invalid file size"  hatasi veriyor.

boyut sinirini duzenlemenin yada kaldirmanin bir yolu var midir ??

koray...

08 Temmuz 2008 Salı 12:38 tarihinde Okan Ünal <ok4nunal at yahoo.com.tr>
yazmış: